Oplossingen

Service & onderhoud

Service & onderhoud

Vanzelfsprekend houdt de samenwerking niet op na oplevering en installatie. Sterker nog, het is juist het begin van een langdurige relatie. Om zorg te dragen voor de optimale benutting van uw audiovisuele systeem zorgen wij voor een gedegen opleiding en instructie. Daarnaast kunnen wij ook een handleiding op maat verzorgen. 

Het onderhouden van een audiovisueel systeem verlengt de levensduur aanzienlijk. Het onderhouden van de audiovisuele installatie is eveneens een onderdeel van ons servicepakket. Hiervoor voorzien wij in preventief en/of correctief onderhoud. Preventief onderhoud is specifiek voor het voorkomen van storingen, terwijl correctief onderhoud gericht is op het verhelpen van storingen.

Maatwerk

Service contracten worden altijd op maat naar wens samengesteld. De mogelijkheden met betrekking tot service en onderhoud zijn:

  • helpdesk support via telefoon, e-mail, chat en video
  • remote overnemen van je systemen voor ondersteuning en oplossing
  • lokaliseren en oplossen van storingen op locatie
  • vervangende apparatuur met minimaal gelijkwaardige specificaties
  • reparatie (al dan niet onder garantie) van defecte apparatuur
  • preventief onderhoud; inspecteren, controleren, reinigen, afstellen en rapporteren

Wil je meer weten over de mogelijkheden, neem dan contact op via ons contactformulier.

service-en-onderhoud
service-en-onderhoud

Remote beheer

Middels software is het mogelijk om apparatuur op afstand te beheren en bedienen. De mogelijkheid tot een externe helpdesk wordt hiermee gecreëerd. Ook gegevensverzameling en rapportage behoort tot de mogelijkheden. 

Een voorbeeld van de mogelijkheden die deze oplossing bieden zijn:

  • deelnemers aan de vergadering kunnen contact opnemen met het ondersteuningspersoneel via het touchscreen in de meetingroom
  • ondersteunend personeel kan problemen tijdens een vergadering oplossen door op afstand de apparatuur over te nemen en te bedienen
  • real-time waarschuwingen stellen ondersteunend personeel in staat om proactief gebeurtenissen te beheren, dus vergaderkamers zijn volledig functioneel en klaar voor de volgende meeting

Vragen? Neem contact op!