Volg ons op Twitter

Diensten

Naast de levering van uiteenlopende hardware, verzorgen wij een breed pakket van diensten. Juist deze combinatie
maakt ons tot een echte system integrator. Onderstaand treft u een overzicht aan van onze diensten.

Projectmanagement
Om een project voorspoedig en volgens begroting te laten verlopen wordt
er van ons uit altijd een vaste projectmanager aangesteld. Deze draagt
zorg voor de totale planning en overlegt met de verschillende partijen zoals
de opdrachtgever, de adviseurs, de E-installateur en de eigen technische
dienst met als doel het gehele project op een zo efficiënt mogelijke manier
te laten verlopen.

Installatie
Alle apparatuur wordt door een eigen team van vakmensen met jarenlange ervaring bij u op locatie geïnstalleerd. Door
deze professionele manier van werken kunt u er zeker van zijn dat de installatie van uw audiovisuele apparatuur tot in
de puntjes wordt verzorgd.

Software programmering
De benodigde software voor de besturingssystemen wordt in eigen huis
geschreven. Het in eigen beheer hebben van deze discipline draagt er toe
bij dat ook in de toekomst uw bedrijfszekerheid op audiovisueel gebied
gegarandeerd is. Bij eventuele aanpassingen of uitbreidingen van het
systeem is de broncode van uw software altijd beschikbaar.

Onze software afdeling heeft een eigen App ontwikkeld die verkrijgbaar is in de App Store. Deze App maakt het
mogelijk om middels een iPad alle audiovisuele apparatuur te kunnen bedienen. Het is tevens mogelijk om middels
een iPhone de bediening volledig te kunnen realiseren.

Opleiding en instructie
Na fysieke oplevering van de audiovisuele installatie, verkrijgt de klant altijd een gedegen opleiding en instructie. Het op
maat schrijven van een handleiding is één van de vaste onderdelen van het opleveringsprogramma. Voor diverse
producten verzorgen wij trainingen op maat. Hierbij valt te denken aan trainingen voor het gebruik van videoconferencing,
interactieve flatscreens/whiteboards, narrowcasting etc

After sales
In onze filosofie is after-sales één van de meest bepalende factoren voor de
tevredenheid van onze klanten. Ieder project groot of klein wordt dan ook
opgeleverd.

After-sales omschrijven wij als luisteren. Luisteren naar u als klant, luisteren
naar u als nieuwe ambassadeur van AVisie. Wij willen graag van u vernemen
hoe u onze dienstverlening heeft ervaren en daar waar mogelijk zelfs nog
verder kunnen verbeteren.

After-sales is de start van een hechte langdurige samenwerking.
 

Service
De service verlening begint al bij de eerste informerende besprekingen met u. Met raad en daad en actief participerend
denken wij mee over de manier waarop uw project kan worden gerealiseerd. Ook tijdens het uitvoeringstraject staat
onze service verlening centraal en is onze doelstelling om u te ontzorgen.

Naast bovenstaande service verlening hebben wij vanzelfsprekend ook nog onze technische service in de vorm van
onderhoud van uw audiovisuele systemen. Hierin zijn een tweetal vormen van service te onderscheiden, te weten
preventief en correctief onderhoud.

Preventief onderhoud is specifiek voor het zoveel mogelijk voorkomen van storingen, terwijl correctief onderhoud de
acties bij storingen omschrijft. Het correctief onderhoud is specifiek voor calamiteiten.